Home
  • Veelgestelde vragen
  • Veelgestelde vragen

    Een vraag ?

    Hieronder vindt u een lijst met de vragen die ons het meest gesteld worden (FAQ).
    Gelieve deze te raadplegen alvorens u ons een mail verstuurt via het contactformulier.

    Indien u toch geen antwoord zou vinden op uw vraag, klik dan hier


    Vragen:

    1. 1. Mijn wagen (of motor) werd verkocht, hoe kan ik het zoekertje verwijderen?
       
    2. 2. Ik kan het administratiecentrum voor tweedehands voertuigen niet bereiken, en men vermeld mij dat mijn “sessie vervallen is”.
       
    3. 3. Ik heb enkele misplaatste en opgepaste commentaren gelezen op mijn zoekertje, hoe kan ik deze verwijderen?
       
    4. 4. Ik heb een zoekertje geplaatst en die staat nog steeds niet on line, waarom? 
       
    5. 5. Men stelt mij vragen over mijn zoekertje, hoe kan ik deze mogelijke koper rechtstreeks bereiken?
       
    6. 6. Mijn zoekertje werd verwijderd, waarom? 
       
    7. 7. Hoe kan ik een foto toevoegen aan mijn zoekertje? 
       
    8. 8. Ik heb een SMS gestuurd om de gegevens van de verkoper te verkrijgen, maar heb steeds niets per mail toegestuurd gekregen...
       
    9. 9. Ik kom vanuit een ander land, en ik zou een wagen willen kopen in België, hoe moet ik tewerk gaan? 
       
    10. 10. Hoe kan ik mij van de nieuwsbrief uitschrijven? 
       
    11. 11. Waarom werd mijn bericht uit het forum gewist? 
       

    Antwoorden

    1. 1.   Mijn wagen (of motor) werd verkocht, hoe kan ik het zoekertje verwijderen?
      Gelieve u op volgende link (administratiecentrum voor occasie wagens) te begeven :Mijn Vroom administratiecentrum
      - Zoekertje wissen,
      - Prijs wijzigen,
      - Commentaren toevoegen,
      - Foto’s bijvoegen,
      - en meer ...
      U kunt eveneens de zichtbaarheidopties van uw zoekertje veranderen (vet, kleur, op homepage,...)

      Indien u uw paswoord vergeten bent, kunt u deze op de volgende link terug oproepen : Mijn Vroom administratiecentrum
        


       
    2. Ik kan het administratiecentrum voor tweedehands voertuigen niet bereiken, en men geeft aan dat mijn “sessie vervallen is”.
      Om aan uw administratiecentrum voor occasie wagens te geraken, moet uw browser (bvb. Internet Explorer) cookies aanvaarden 



       
    3.  Ik heb enkele misplaatste en opgepaste commentaren gelezen op mijn zoekertje, hoe kan ik deze verwijderen?
      U kunt alle commentaren beheren vanaf deze link : Mijn Vroom administratiecentrum
      Indien u uw paswoord vergeten bent, kunt u deze op de volgende link terug oproepen :Mijn Vroom administratiecentrum (uw login is uw @-mail adres).


        
       
    4. Ik heb een zoekertje geplaatst en het staat nog steeds niet on line, waarom?
      Heeft u een bevestigingsbericht gekregen toen u uw zoekertje plaatste? 
      Indien ja, heeft u erop geantwoord? (klik op de link in het bericht)
      Indien niet, heeft u misschien niet het correcte @-mail adres ingetikt, en dus ook geen bevestigingsmail kunnen krijgen.
      U moet de procedure vanaf het begin herdoen en u opnieuw inschrijven. 



       
    5. Men stelt mij vragen over mijn zoekertje, hoe kan ik deze mogelijke koper rechtstreeks bereiken? ?
      U kunt hem beantwoorden via uw eigen zoekertje, door zelf een commentaar achter te laten.
      Indien deze persoon werkelijk geïnteresseerd is in uw wagen of motor, zal hij de aanvraag doen om uw gegevens te verkrijgen.
      Een ander middel om u bekend te maken is onmiddellijk uw gegevens in het zoekertje te plaatsen. U kunt dit verwezenlijken door in uw administratiecentrum voor tweedehands voertuigen te gaan en deze optie aan te vinken. 
       


       
    6. Mijn zoekertje werd verwijderd, waarom?
      U heeft de richtlijnen niet nageleefd wat betreft de gratis zoekertjes. 
      Wij hebben dit zoekertje dus verwijderd.


        
    7. Hoe kan ik een foto toevoegen aan mijn zoekertje ?
      U kunt foto’s toevoegen via uw administratiecentrum voor tweedehands voertuigen : Mijn Vroom administratiecentrum
      Indien u uw paswoord vergeten bent, kunt u deze op de volgende link terug oproepen : Mijn Vroom administratiecentrum
       


       
    8. Ik heb een SMS gestuurd om de gegevens van de verkoper te verkrijgen, maar heb steeds niets per mail toegestuurd gekregen...
      Misschien tikte u niet het correcte @-mail adres in, een tikfout is zo vlug gebeurd. Indien dit zo is, aarzel niet & neem contact op met de webmaster en geef hem de code(s) door die u per sms opstuurde. Na validatie, geven wij u zo vlug mogelijk de gegevens van de wagen door.



       
    9. Ik kom vanuit een ander land en ik zou een wagen willen kopen in België. Hoe moet ik tewerk gaan ?
      Wij raden u aan om een kijkje te nemen op onze verscheidene beschikbare forums (http://www.vroom.be/nl/forum/). Misschien vindt u daar al vele antwoorden. Maar indien u daar toch geen gepast antwoord vindt, aarzel zeker niet om uw vraag zelf te stellen in één van de gepaste forumthreads.




       
    10. J Hoe kan ik mij van de nieuwsbrief uitschrijven? 
      Klik op volgend link om u uit te schrijven : http://www.vroom.be/nl/unsubscribe.asp



       
    11. Waarom werd mijn bericht uit het forum gewist?
      Waarschijnlijk omdat uw bericht niet in het gepaste forum stond. Bij voorbeeld : een zoekertje dat in “Alles over de auto” staat, moet in “Auto Bazar” staan.