puhpuh schreef:
S-Line schreef:
puhpuh schreef:
De eerste die ik hiermee zie rondrijden lach ik vierkant uit in z'n gezicht!!

Mensen die dergelijke zinledige, idiote en infantile zaken zeggen lach ik ook vierkant uit in het gezicht...
Je mag dan nog zo veel aan Audi bashing doen als je wil, het merk blijft het goed doen en de mensen (de kopers dus) lusten er wel pap van...
Ik verwacht van een moderator dat hij modereert, NIET dat hij zelf begint te stoken en over de schreef gaat
Toch spijtig dat je je persoonlijk aangevallen voelt. Dit was niet bedoeld als Audi bashing.
Ik zou hetzelfde gereageerd hebben op een exuberant geprijsde BMW, of Mercedes, of Ford, of Hyundai ... maakt niet uit ...
Blijft gewoon een feit dat deze A1 Quattro een extreem dure wagen is gebaseerd op het Polo-platform, weliswaar met een betere aankleding, meer toeters en bellen, multi-link achterophanging ...
Niks persoonlijk aangevallen, een mod hoort geen polemieken te starten en zeker niet te stoken. Een Mod hoort ook enige kennis van zaken te hebben, of zich op zijn minst te informeren alvorens aan stemmingmakerij te doen. De A1 Quattro is een PERMANENTE vierwielaandrijving (de Haldex koppeling zoals we die vandaag kennen is voorwielaangedreven en stuurt indien nodig een deel naar de achterwielen). De vergelijking met een Boxter is al even idioot, het gaat hier om totaal verschillende concepten, natuurlijk zul je mensen hebben die een basis Boxter verkiezen, al was het maar om te pronken met de sleutel....
En natuurlijk was het niet bedoelt als Audi bashing, maar dat is het hier nooit...
Als mod heb je alvast een tweede zit!