puhpuh schreef:
Snif schreef:
Volgens mij heeft de X-type heel veel aan het minder exclusief worden van Jaguar bijgedragen. De stationversie al helemaal.
Waarom is er steeds dat misprijzen tegenover een break???
Veelal vind ik de moderne breaks eleganter en origineler dan hun sedan tegenhangers
Laat die exclusieve breaks maar komen! S-klasse break, 7 reeks touring, A8 avant ...
Niks tegen breaks, hartstikke leuk. Maar als de exclusieve merken ineens gaan meelopen met alles wat gewone merken ook doen, veranderen ze het beeld dat men van het merk heeft en wordt het merk minder ... eh ... legendarisch. Kan even niet het echt juiste woord vinden.
Kijk je sinds de Cayenne niet anders tegen Porsche aan? Is MG nog hetzelfde na de ZR, ZS en ZT? Voor mij is er een klein beetje magie van die merken kapot gegaan. En zo ook vind ik Jaguar minder exclusief als je er steeds meer ziet opduiken. Als er op iedere hoek van de straat een X-type staat tussen de Vectra's en Golfjes, is hij dan nog exclusief.
Het is moeilijk uit te leggen, dus ik hou maar op. Evn kort dan nog. Een X-type estate is veel minder Jaguar dan een XJR.