Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Italiaanse constructeur Ducati heeft van de afgelopen EICMA-motorbeurs in Milaan gebruik gemaakt om groots uit te pakken. Op de stand: onder meer een spectaculaire première!
We hebben het natuurlijk over de Panigale V4, de superbike die invloeden uit de MotoGP bundelt in een explosief jasje. De Panigale krijgt voor het eerst een V4, die 1.103 cc groot is en 214 pk produceert. Met een Akrapovic-uitlaat stijgt het vermogen zelfs tot 226 pk! Ducati biedt de Panigale V4 aan in drie verschillende versies: V4, V4 S en de radicale V4 Speciale.
De eeuwige Ducati Monster neemt in zijn 821-uitvoering heel wat esthetische invloeden over van de Monster 1200. De 109 pk sterke naked bike krijgt een TFT-kleurenscherm en mag een beroep doen op uitgebreide rijhulp. Verschillende rijmodi helpen je in alle omstandigheden rijplezier te garanderen.
Deze Multistrada krijgt een volledig vernieuwd, 1.262 groot motorblok, goed voor 158 pk en 129,5 Nm. Het chassis van deze Multistrada werd aangepast en ook hij krijgt recht op heel wat rijhulp.
Ducati hevelt de nieuwe, 1.070 cc grote motor van de Monster over naar zijn Scrambler. De Italiaanse ingenieurs maakten van de gelegenheid gebruik om het chassis een update te geven. De Scrambler 1100 is er ook als 1100 Special en 1100 Sport, met ophanging en dempers van de Zweedse specialist Öhlins.
Naast de Panigale met V4 toonde Ducati in Milaan ook nog een exclusieve versie van de tweecilinder: de 959 Panigale Corse. Die verliest dankzij een lithium-ionbatterij en een uitlaat in titanium enkele kilo’s en ziet zijn dempers en veren eveneens onder handen genomen worden door Öhlins.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.