Volkswagen
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
We hadden het al durven vermoeden, want BMW vindt altijd wel een niche waar het nog een nieuw model kan introduceren. Deze testmule lijkt de voorbode te zijn van de 2-Reeks Gran Coupé.
Er lijkt dus een vierdeursvariant aan te komen van de 2-Reeks Coupé, net zoals BMW eerder al deed bij de 4-Reeks en de 6-Reeks. De 2-Reeks volgt wellicht iets na de lancering van de vernieuwde 1-Reeks, die voor 2019 gepland staat.
Voor- of achterwielaandrijving?
De volgende generatie van de 1-Reeks maakt de switch naar het UKL-platform, dat de 2-Reeks Active Tourer en de X1 ook al gebruiken. Dat betekent dus voorwielaandrijving. Of de 2-Reeks diezelfde richting uitgaat, is nog niet duidelijk. Sommige bronnen zeggen van wel, andere zeggen dat de 2-Reeks en de 2-Reeks Gran Coupé nog meer gericht zijn op rijplezier en achterwielaandrijving zullen behouden. Vast staat dat de nieuwe modellen geen zescilinder meer onder de motorkap zullen krijgen, maar alleen nog drie- en viercilinders.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.