Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
EyeSight is een systeem dat uit twee camera’s bestaat die zich aan weerszijden van de achteruitkijkspiegel binnenin bevinden. Ze dienen dus als een paar extra ogen voor de chauffeur. Wat de camera’s zien, analyseert het systeem en vertaalt het in een waarschuwing voor de chauffeur of een actie van de auto.
EyeSight omvat verschillende functies: “Pre-Collision Brake Warning” waarschuwt de chauffeur dat hij moet remmen om een aanrijding te vermijden. “Pre-Collision Automatic Braking” gaat verder en vertraagt de auto maximaal om een aanrijding te vermijden. Het systeem kan de auto ook volledig doen stoppen als die minder dan 50 km/u rijdt. Het kan ook het vermogen van de motor beperken en de bestuurder waarschuwen als hij over zijn rijstrook zigzagt (Lane Sway Warning) of van zijn rijstrook afwijkt (Lane Departure Warning).
Als voorsmaakje op autonoom rijden is deze Subaru ook uitgerust met een adaptieve snelheidsregelaar die werkt tussen 0 en 180 km/u, en met een systeem dat de auto op de rijstrook houdt als de chauffeur afwijkt. Subaru beklemtoont echter dat het systeem alleen werkt als de chauffeur beide handen op het stuur houdt.De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.