Smart
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
Mazda kondigt twee conceptcars aan voor het salon van Tokio. De eerste gaat vooraf aan de volgende productgeneratie, terwijl de tweede de designrichting aangeeft. De Japanners nemen ook een nieuwe benzinemotor met ontsteking door compressie mee.
De eerste conceptcar kondigt de volgende Mazda 3 aan. Mazda belooft “dynamische prestaties en aantrekkelijke looks”. Het tweede concept is een grondige revisie van de Kodo-conceptcar. Die kondigde de huidige Mazda-stijl aan en werd voor het eerst toegepast op de CX-5 in 2012.
Mazda zal ook de CX-8 voorstellen, een nieuwe SUV met drie zitrijen die eind dit jaar in Japan gecommercialiseerd zal worden. Over andere landen wordt er nog niets gezegd. De CX-8 krijgt een grondig gereviseerde 2.2-dieselmotor.
Masamichi Kogai, de grote baas van Mazda, geeft ten slotte nog zijn visie op CO2-uitstoot mee: “We zijn ervan overtuigd dat de beste manier om de uitstoot in reële omstandigheden te verminderen is om een mix te bieden tussen verbrandingsmotoren en elektrische oplossingen, en daarbij te kijken naar de energiesituatie en energiemix van elke regio.”
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.