Audi
De Audi RS 6 slijpt zijn messen nog wat bij en wordt nog wat scherper als Performance, die ook meer vermogen krijgt. En meer is beter, toch?
De Audi RS 6 slijpt zijn messen nog wat bij en wordt nog wat scherper als Performance, die ook meer vermogen krijgt. En meer is beter, toch?
De huidige A6 Avant is niet meer de jongste, maar hij heeft nog steeds een breed gamma en kreeg zelfs nog een kleine facelift om hem het hoofd te bieden tegen zijn modernere rivalen
De A5 Sportback is vrij anoniem op onze wegen, maar daarom is het model niet minder elegant. Laten we zien of deze vierdeurscoupé nog andere kwaliteiten verbergt.
Met zijn chique basis en zijn casual sportieve look is de A7 Sportback een origineel alternatief voor de klassieke luxe- en reisberlines.
De tweede generatie van de middelgrote SUV van Audi smaakte goed bij zijn lancering. Maar hij is niet meer van de jongste... Laten we zien of het recept de tand des tijds heeft doorstaan.
De A1 staat op hetzelfde platform als de Seat Ibiza, Skoda Fabia en VW Polo, maar is wat chiquer aangekleed. Is dat genoeg om van de kleinste Audi een premium stadswagen te maken?
De huidige Audi A6 is niet meer van de jongste, maar er is nog steeds een breed gamma en hij heeft zelfs nog een kleine facelift gekregen om hem veerkracht te bieden tegenover de volledig nieuwe BMW 5 Reeks en Mercedes E-Klasse.
De huidige Audi A4 Avant break is niet meer van de jongste, maar zijn klassieke lijn heeft de tand des tijds doorstaan. Laten we zien of zijn prestaties ook nog op het niveau zijn van de nieuwere concurrentie.
Een discrete of eerder een sportieve look, de compacte SUV van Audi heeft twee verschillende persoonlijkheden, afhankelijk of je hem bestelt in zijn ‘normale’ of Sportback-uitvoering. Maar hoe uit zich dat binnenin en aan het stuur?
Zowel qua look als qua inborst is de Audi A8 altijd al discreter geweest dan zijn rechtstreekse concurrenten, de BMW 7 Reeks en de Mercedes S-Klasse. Maar hoe presteert hij?
De kleinste van de SUV’s bij Audi (het Q-gamma) is er nog steeds, en dat in een segment dat BMW en Mercedes links laten liggen. Maar de Q2 is niet de enige op de markt van de ‘trendy’ stads-SUV’s.
De huidige Audi A4 is niet meer van de nieuwste, maar zijn klassieke lijn heeft de tand des tijds doorstaan. Laten we zien of zijn prestaties ook nog op het niveau zijn van de nieuwere concurrentie.
De grote ‘Made in Brussels’ elektrische SUV krijgt een facelift, verandert van naam, krijgt een groter rijbereik en een verbeterde ophanging. Alles om niet in de schaduw komen te staan van zijn toekomstige kleine broer...
Na de V10 van de R8 GT konden we ook kennismaken met de vijfcilinders van de Audi RS3 Performance en de TT RS Iconic Edition! Geen gebrek aan beperkte reeksen bij Audi! Maar ze lijken niet echt op elkaar...
De Duitse bolide is allesbehalve een 'Grand Tourer', maar eerder een sportieve vechtersbaas!
Onder andere dankzij een herwerkte ophanging, klank en differentieel, zijn de RS 4 en de RS 5 nu beklijvender dan ooit!
De Duitser strijdt niet met dezelfde wapens als de gezins-SUV van de Amerikaanse elektro-specialist. Maar mag hij toch hopen op een overwinning?
Geconfronteerd met de meest recente X4 van BMW en de nieuwe Mercedes GLC zag Audi zich verplicht zijn Q5 te vernieuwen. Een operatie die niet beperkt blijft tot een simpele visuele facelift, samen met een nieuwe ‘coupé’ uitvoering, maar één die ook technologische en mechanische nieuwigheden met zich meebrengt!
Fiat zou overwegen om de nieuwere 500e ook met benzinemotor te lanceren om de verkoop van het model te stimuleren, nu de EV-verkoop vertraagt...
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon dan de 802 pk sterke Mercedes-AMG S 63 E Performance, doet Brabus er nog een schepje bovenop met de Brabus 930. Inderdaad, met 930 pk!
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is de nieuwe generatie elektrische SUV van Audi hier. Welkom aan de Q6 e-tron, de neef van de elektrische Porsche Macan.
In het kielzog van zijn facelift krijgt de Ford Puma ook een (of meer) elektrische versie(s). Een katachtige die niet meer spint of gromt, dus!
De verkoopprijs bedroeg bijna 270.000 euro!
Met een vanafprijs van 233.590 euro wordt de Mercedes-AMG SL 63 S E Performance de duurste AMG die het Duitse merk momenteel aanbiedt!
De McLaren Artura cabrio kost ongeveer 25.000 euro meer dan de coupé, maar is ook 20 pk krachtiger!
Een van de meest bijzondere F1-wagens ooit staat te koop! Deze gekke bolide werd in 1976 en 1977 bestuurd door Jody Scheckter.