BMW
Het is geen kleine premium-SUV meer: de BMW X2 is nu volledig anders en vooral de rechtstreekse coupé-afgeleide van de X1. Maar is hij daarmee aantrekkelijker geworden?
Het is geen kleine premium-SUV meer: de BMW X2 is nu volledig anders en vooral de rechtstreekse coupé-afgeleide van de X1. Maar is hij daarmee aantrekkelijker geworden?
Het is geen kleine premium-SUV meer: de BMW X2 is nu echt de coupéversie geworden van de SUV X1. Maar is hij daarmee ook aantrekkelijker geworden? Het antwoord achter het stuur van de volledig elektrische iX2.
De BMW X6 kreeg onlangs een facelift. Overtuigt hij nog steeds met zijn mild hybride 6- en 8-cilinders, ook zonder plug-inhybride alternatief?
Is BMW erin geslaagd om elektrisch rijden en een reisberline met elkaar te verenigen in het geval van deze volledig elektrische 5 Reeks? Het antwoord van achter het stuur van de BMW i5 eDrive40.
De BMW 3 Reeks Touring bewijst dat je geen SUV nodig hebt als je op zoek bent naar een veelzijdige auto. Iets waaraan we nogmaals werden herinnerd na een weekje achter het stuur van deze premiumbreak.
De BMW 2 Reeks Active Tourer is meer dan ooit een dagelijkse verschijning geworden dankzij zijn plug-inhybride varianten. Zijn die vandaag nog de moeite waard nu het fiscaal voordeel grotendeels is weggevallen?
Na een korte aanwezigheid is de BMW M2 terug! Maar is deze mini-M3/M4 nog steeds even overtuigend, ondanks zijn controversiële look en met enkele kilo’s extra?
Het is aan de BMW 5 Reeks om over te schakelen op elektrisch rijden als i5. Voor de gelegenheid krijgt hij ook een explosieve M60 xDrive-topversie. Is de zakenberline daarmee ook een sprintkampioen?
Deze 4 Reeks Gran Coupé wil het beste van twee werelden: de look van een coupé en het praktische gemak van een berline met een achterklep. Maakt hij zijn ambities waar?
Naast de elektrische en de gewone versies, is de X3 ook beschikbaar als plug-inhybride. Hij heeft maar een motorisate en ook iets minder vermogen dan sommige concurrenten, maar dat maakt hij goed in de bochten.
BMW heeft niet enkel een elektrische versie gelanceerd van de 7 Reeks. Het Duitse merk heeft zijn vlaggenschip ook nog steeds uitgerust met verbrandingsmotoren. Maar is dat genoeg om de ster van het segment van de troon te stoten?
De X4 is een X3 die stijlvoller wil zijn. Hij neemt er de uitstekende technische basis van over, maar dan met de aflopende daklijn van een coupé. Je hoofd omhooghouden met een laag profiel, dus... Maar hoe zit het met de functionaliteit?
37 jaar na de eerste generatie BMW M3 is het iconische model eindelijk beschikbaar als Touring! Maar voldoet deze langverwachte break ook aan de torenhoge verwachtingen?
De XM is het eerste model sinds de M1 dat exclusief ontwikkeld is door de Motorsport-afdeling van BMW. Maar verdient hij die badge wel, die synoniem staat voor sportiviteit en dynamiek?
De BMW X1 van de derde generatie is 5,3 cm gegroeid ten opzichte van zijn voorganger, wat hem meer binnenruimte en praktisch gemak oplevert. Ten nadele van zijn rijgedrag? We gaan op zoek naar het antwoord achter het stuur van de X1 xDrive23i.
Wacht, is deze Alpina B3 niet gewoon een licht aangepaste BMW 3 Reeks? Lees verder om erachter te komen...
Voor de nieuwste 4 Reeks Cabrio heeft BMW besloten om het stalen klapdak weer in te ruilen voor een ouderwetse stoffen kap, die lichter en eleganter is. Geeft het deze BMW cabrio een nieuw karakter?
Is het met ongeveer €80.000 op zak beter om te kiezen voor een BMW M2 met een zes-in-lijn voorin... of een Porsche Cayman met een viercilinder die in het midden geplaatst zit? We gaan op zoek naar het antwoord op het circuit van Mettet!
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon dan de 802 pk sterke Mercedes-AMG S 63 E Performance, doet Brabus er nog een schepje bovenop met de Brabus 930. Inderdaad, met 930 pk!
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is de nieuwe generatie elektrische SUV van Audi hier. Welkom aan de Q6 e-tron, de neef van de elektrische Porsche Macan.
Fiat zou overwegen om de nieuwere 500e ook met benzinemotor te lanceren om de verkoop van het model te stimuleren, nu de EV-verkoop vertraagt...
In het kielzog van zijn facelift krijgt de Ford Puma ook een (of meer) elektrische versie(s). Een katachtige die niet meer spint of gromt, dus!
Met een vanafprijs van 233.590 euro wordt de Mercedes-AMG SL 63 S E Performance de duurste AMG die het Duitse merk momenteel aanbiedt!
De verkoopprijs bedroeg bijna 270.000 euro!
Een van de meest bijzondere F1-wagens ooit staat te koop! Deze gekke bolide werd in 1976 en 1977 bestuurd door Jody Scheckter.
De McLaren Artura cabrio kost ongeveer 25.000 euro meer dan de coupé, maar is ook 20 pk krachtiger!