Daihatsu
Met zijn kleine 3 cilindermotor, staat de nieuwe Cuore juist onder de grens van de 105 g/km CO2-uitstoot. Genoeg dus om volop te genieten van de staatskorting van 15%, zonder hier zich aan het stuur te vervelen.
Met zijn kleine 3 cilindermotor, staat de nieuwe Cuore juist onder de grens van de 105 g/km CO2-uitstoot. Genoeg dus om volop te genieten van de staatskorting van 15%, zonder hier zich aan het stuur te vervelen.
Daihatsu, dé meester van kleine auto’s, stelt zijn visie van de praktische en multifunctionele stadswagen voor.
Hij ziet er uit als een UFO, en deze Materia kan alles behalve banaal genoemd worden. Met zijn kleine hotrod look en groot intérieur biedt hij een mooi alternatief voor andere stadswagens en kleine monovolumewagens.
De Copen bestaat bij ons sinds 2004, maar op de eerste versies zat het stuur aan de verkeerde kant en zat er een turbo onder de motorkap. Sympathiek, maar niet gemakkelijk om zijn mannetje te staan met dat soort exotisme. Daihatsu stelt hem nu voor met het stuur aan de juiste kant en een 1.3 motor.
Klein merk onder de hoede van Toyota, stelde Daihatsu vooral stedelijke minicars voor. Maar er komen veranderingen. Deze constructeur heeft toch een zekere know-how wat betreft auto’s van minder dan 4m. Dus, indien Toyota er bovenop nog het onderstel leent van de Yaris...
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon dan de 802 pk sterke Mercedes-AMG S 63 E Performance, doet Brabus er nog een schepje bovenop met de Brabus 930. Inderdaad, met 930 pk!
In het kielzog van zijn facelift krijgt de Ford Puma ook een (of meer) elektrische versie(s). Een katachtige die niet meer spint of gromt, dus!
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is de nieuwe generatie elektrische SUV van Audi hier. Welkom aan de Q6 e-tron, de neef van de elektrische Porsche Macan.
Fiat zou overwegen om de nieuwere 500e ook met benzinemotor te lanceren om de verkoop van het model te stimuleren, nu de EV-verkoop vertraagt...
De McLaren Artura cabrio kost ongeveer 25.000 euro meer dan de coupé, maar is ook 20 pk krachtiger!
Een van de meest bijzondere F1-wagens ooit staat te koop! Deze gekke bolide werd in 1976 en 1977 bestuurd door Jody Scheckter.
De verkoopprijs bedroeg bijna 270.000 euro!
Met een vanafprijs van 233.590 euro wordt de Mercedes-AMG SL 63 S E Performance de duurste AMG die het Duitse merk momenteel aanbiedt!