Volkswagen
Ondanks de stijgende populariteit van SUV’s, is de Volkswagen Passat helemaal terug van weggeweest. Hij is er nu enkel nog als break en mikt zelfs op het premiumsegment.
Ondanks de stijgende populariteit van SUV’s, is de Volkswagen Passat helemaal terug van weggeweest. Hij is er nu enkel nog als break en mikt zelfs op het premiumsegment.
Na 8 jaar komt de Volkswagen Tiguan terug met een rondere vorm, een verbeterde technologie aan boord en een meervoud aan hybride motorisaties.
Na de 'slordige' lancering van de ID.3 heeft Volkswagen het model nu herwerkt om een meer overtuigende definitieve versie aan te bieden. Volstaat dat voor een goed rapport?
De nieuwe ID.7 tilt het elektrische gamma van Volkswagen naar een hoger niveau, met nieuwe technologie en tot... 700 km rijbereik!
6 jaar na zijn lancering lijkt de Volkswagen Arteon geen dag ouder te zijn geworden; zeker als Shooting Brake. Koppel deze sexy lijnen aan een grote koffer en een mooie binnenruimte, en je krijgt een winnende combinatie, toch?
Naast de elektrische ID. Buzz heeft Volkswagen ook nog een meer klassieke Combi in het gamma zitten, inclusief een chique Multivan. Een VIP-shuttle die op benzine, diesel en als plug-inhybride te krijgen is.
6 jaar na zijn lancering lijkt de Volkswagen Arteon geen dag ouder te zijn geworden. Koppel deze sexy lijnen aan een grote koffer en een mooie binnenruimte, en je krijgt een winnende combinatie, toch?
De ID.4 is de SUV-versie van de ID.3 en is daarmee ook de eerste elektrische gezinswagen van Volkswagen. Laten we zien of hij ecobewuste ouders kan overtuigen.
Hoewel SUV’s inmiddels veel populairder zijn geworden, zijn er nog steeds enkele onmiskenbare voorbeelden verboden aan een traditionele break. Dat bewijst de Volkswagen Golf Variant.
Beschikt de tweede generatie van de Volkswagen Amarok als tweelingbroer van de nieuwe Ford Ranger nog over genoeg wapens om zich te onderscheiden van de concurrentie?
De Volkswagen ID.5 is het gladder gelijnde broertje van de ID.4, maar dat wil niet zeggen dat je veel moet opofferen op praktisch vlak.
Met de look van een futuristische T1 wekt de nieuwe elektrische minibus van Volkswagen onmiskenbaar veel sympathie op. Volstaat die troef om te overtuigen?
Volkswagen breidt zijn nu al grote SUV-familie verder uit met een nieuw model: de Taigo. Een compacte SUV die uitpakt met een ‘coupé-silhouet’. Een interessant alternatief voor zijn broer met een conventionele achtersteven, de T-Cross?
De zelfverklaarde derde revolutie van Volkswagen na de Kever en de Golf komt eindelijk naar onze wegen. Wat vinden we van deze eerste elektrische auto van VW voor het heel grote publiek?
Volkswagen onthoofdt zijn kleine SUV T-Roc, zodat je een hoge zithouding kan combineren met een open hemel. Is het resultaat een moeilijk of een geslaagd huwelijk?
Ondanks zijn 45 jaar wil de Golf absoluut jong blijven. Daarom heeft hij zich grondig bijgeschoold in nieuwe technologie. Het resultaat is een hippe ‘oude’ Golf die helemaal met zijn tijd mee is.
Een cross-over met een hoog zwaartepunt en een gewicht van 1,6 ton, die is toch alleen maar goed om mee te flaneren en naar de sportclub te rijden? De Volkswagen T-Roc R bewijst dat het concept ook perfect een dynamische interpretatie kan krijgen.
De SUV-familie wordt behoorlijk groot in de Volkswagen-groep. Seat, Skoda, Volkswagen en zelfs Audi hebben nu in alle segmenten een SUV rondrijden. Wij kijken nog eens even naar wat de instapper bij moederhuis Volkswagen te bieden heeft: de T-Cross.
Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is de nieuwe generatie elektrische SUV van Audi hier. Welkom aan de Q6 e-tron, de neef van de elektrische Porsche Macan.
In het kielzog van zijn facelift krijgt de Ford Puma ook een (of meer) elektrische versie(s). Een katachtige die niet meer spint of gromt, dus!
Fiat zou overwegen om de nieuwere 500e ook met benzinemotor te lanceren om de verkoop van het model te stimuleren, nu de EV-verkoop vertraagt...
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon dan de 802 pk sterke Mercedes-AMG S 63 E Performance, doet Brabus er nog een schepje bovenop met de Brabus 930. Inderdaad, met 930 pk!
De McLaren Artura cabrio kost ongeveer 25.000 euro meer dan de coupé, maar is ook 20 pk krachtiger!
Met een vanafprijs van 233.590 euro wordt de Mercedes-AMG SL 63 S E Performance de duurste AMG die het Duitse merk momenteel aanbiedt!
Een van de meest bijzondere F1-wagens ooit staat te koop! Deze gekke bolide werd in 1976 en 1977 bestuurd door Jody Scheckter.
De verkoopprijs bedroeg bijna 270.000 euro!