Tesla
Tesla heeft de prijs van beide varianten van de Model 3 Highland met 4.000 euro verlaagd, en de Long Range krijgt een nieuwe naam.
De Fiat Dino is een zeldzame parel die voor de meesten onder ons onbereikbaar is geworden, want hij gaat voor zo’n 60.000 euro van de hand. Het goede nieuws is dat de kleine 850 (als tweedeurs coach) een bruisende motor en het speelse rijgedrag biedt van ‘alles achterin’, en dat voor een fractie van de prijs.
De TR6 is te duur? Kijk dan eens naar zijn kleine broer. De Spitfire verliest twee cilinders maar pakt uit met een heerlijke lijn en een zeer eenvoudig gebruik. Voor 10.000 euro tik je een exemplaar van de laatste reeksen op de kop. Een klein advies: vermijd hoge toerentallen.
De in 1967 voorgestelde Dyane was een ‘chique’ 2 PK. Vandaag is het net omgekeerd: terwijl de marktwaarde van de 2 PK omhoog is geschoten, blijft de Dyane voor veel meer mensen bereikbaar. Hij is praktischer dan een 2 PK en heeft een identieke motor. Vandaag tik je hem voor zo’n 6.000 euro op de kop.
Een Kever Cabrio is te duur? Durf dan eens naar de bestelversie te kijken. Die kost niet alleen minder maar heeft ook twee extra deuren. Een exemplaar van 10.000 euro vergt waarschijnlijk nog best wat werk, maar voor een beetje knutselaar is dat zelden onoverkomelijk.
Ben jij op zoek naar een oldtimer? Ontdek onze nieuwste zoekertjes voor oldtimers nu hier:
Tesla heeft de prijs van beide varianten van de Model 3 Highland met 4.000 euro verlaagd, en de Long Range krijgt een nieuwe naam.
De Audi Q7 en Q8 plug-inhybrides zijn er nog steeds als 55 en 60 TFSI e quattro en hebben een respectievelijke vanafprijs van 79.230 euro en 87.350 euro.
Dit rode exemplaar van de originele NSX uit 1991 werd gebruikt door de legendarische F1-coureur als persoonlijke wagen.
Welke uitvoering, motorisatie en opties moet je kiezen op de Renault Austral in 2024? Het maakt uiteindelijk weinig uit, we leggen uit waarom.