BYD
De havenautoriteiten beginnen onder druk te staan.
De Belgische endurance schreef zonder twijfel z’n mooiste hoofdstukken op het asfalt van Spa-Francorchamps. Bovendien oefent deze motorsportdiscipline nog altijd een grote aantrekkingskracht uit, zowel naar publiek als naar piloten in spe. En die komen deze zomer beiden ruimschoots aan hun trekken.
Op 10 augustus vormt Spa weer het decor voor een klassieke endurance wedstrijd, de 500 Classic. Die staat open voor machines met een bouwjaar van voor 1981. Deze 500 Classic zullen gebaseerd zijn op het reglement van de ECS Maxi Classic, en dan vooral de Pro-Am (verplichte samenwerking van een professionele piloot met een amateur).
De reeks gaat in de namiddag reeds van start. Wie wil inschrijven, legt alvast 999 euro opzij en weet dat je drie piloten per machine kan afvaardigen. Meer informatie en het inschrijvingsformulier (vanaf 7 mei) krijg je op de website van de 6 Uren Moto van Spa-Francorchamps. Spektakel en kippenvel gegarandeerd!
De havenautoriteiten beginnen onder druk te staan.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.