Mercedes-Benz
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Afgelopen vrijdagochtend onthulde Tesla zijn pick-up, de Cybertruck, met een wel heel controversieel design dat bestaat uit niets dan rechte lijnen en scherpe hoeken. Naar aloude Tesla-gewoonte bulkt de technische fiche van de superlatieven, met een rijbereik van tot 800 kilometer, een sprint naar 100 km/u in 2,9 seconden en een sleepvermogen van bijna 6,5 ton. Blijkbaar volstaat dat voor veel mensen om over het maffe uiterlijk heen te kijken – of misschien is dat net zijn grootste aantrekkingspunt? – want Tesla-CEO Elon Musk heeft deze middag getweet dat er al 200.000 orders zijn binnengelopen voor de Cybertruck. Al moet dat meteen worden gerelativeerd: een reservatie kost slechts 100 euro en kan op elk moment worden opgezegd waarna het voorschot wordt teruggestort. Maar goed, het heeft Tesla toch maar weer mooi 20 miljoen euro opgeleverd…
200k
— Elon Musk (@elonmusk) 25 novembre 2019
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.