BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Het merk Buick behoort dezer dagen tot de GM-Groep, maar mag terugkijken op een roemrijk verleden. Wie kent er de langgerekte, met chroom overgoten ellenlange sleeën niet. The American way of life … Maar het de huidige crisis is het prestige en de glorie van geen tel meer. Gelukkig is er de groeiende markt van China nog, waar sommige constructeurs weer het Eldorado hopen gevonden te hebben. De gelegenheid dus om het blazoen wat op te poetsen (fluorescerend op dit concept) waarbij Buick een premium-product voorstelt dat goed aan de lokale markt aangepast is.
Zoals het voor een monovolume past vinden we het beste aan de binnenzijde. De multimedia-interface krijgt een erg groot scherm en in de centrale armsteun kan een ganse fles wegbergen terwijl de stoelen van de tweede rij om hun as draaien en je de auto tot een ware conferentiesalon kan omtoveren.
Hybride
Om aan de huidige tendensen te kunnen voldoen, opteerde Buick voor een hybride-motorisatie. Een elektrische eenheid komt een 4-cilinder met directe injectie versterken. De elektrische motor kan ofwel de auto alleen aandrijven of samen met de thermische motor voor het nodige vermogen zorgen.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...