Alfa Romeo
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Chevrolet brengt de legendarische Blazer terug naar de Amerikaanse markt. De nieuwe generatie wordt verwacht in 2019. Hij krijgt de suggestieve stijl van de recentste Camaro.
Je hebt de Chevrolet Blazer ongetwijfeld al gezien in een Amerikaanse film of serie. De voorloper van de SUV, die in 1969 gelanceerd werd, is bijzonder populair in de Verenigde Staten. Toch beëindigde Chevrolet zijn carrière in 2005. Bijna vijftien jaar later staat hij klaar om terug te keren.
In tegenstelling tot de vorige generaties, die nogal hoekig en klassiek oogden, zou de Blazer editie 2019 sportiever getekend worden. Er komen verschillende stijlelementen van de meest recente Camaro, waaronder de lichtsignatuur vooraan. Die ziet er trouwens nog imposanter uit als je voor de sportieve RS-uitvoering kiest.
Qua motoren kunnen Amerikaanse klanten kiezen voor een 2.5 viercilinder van 193 pk of een 3.6 V6 van 305 pk. Beide motoren zijn gekoppeld aan een negentrapsautomaat en twee- of vierwielaandrijving.
Zonder last-minute verrassingen wordt de volgende generatie bij General Motors in Mexico gebouwd. Tot grote frustratie van Donald Trump wellicht, die de productie van auto’s voor de Amerikaanse markt koste wat het kost naar eigen land over wil hevelen.
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?