Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De meest recente Daihatsu ziet er origineel uit. De kleine auto paart het ultracompacte kantje van het segment aan een extravagante stijl. De Move Canbus is ook trots op zijn vrouwelijke kantje, met tal van praktische aspecten. De moderne en aangename auto straalt met zijn pastelkleuren en sixties-sfeer onschuld en onbezorgdheid uit.
Technisch heeft het model elektrisch openschuivende achterportieren, een unicum in het segment van de “kei cars”. De Japanse ingenieurs voorzagen ook een systeem met omgevingscamera’s, wat het manoeuvreren ten goede komt. Het beeld wordt weergegeven op een scherm van 8 duim, waar ook de functies van het infotainmentsysteem op worden getoond. De Move Canbus krijgt eveneens een noodremhulp met radar, en heel wat opbergruimtes. Het interieur is dus “supermoduleerbaar”.
Onder de kap zit een micromotor van 660 cc met drie cilinders, goed voor… 57 pk! Die is gekoppeld aan een continu variabele transmissie. De Move Canbus blijft jammer genoeg echter in Japan, omdat hij op maat gemaakt is voor de bijzondere markt daar. Jammer, want hij zou een frisse wind doen waaien door de Europese markt.De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.