Alfa Romeo
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Rappers en andere patsers in heel Noord-Amerika lachen deze dagen hun gouden tanden bloot, want Cadillac heeft zopas zijn nieuwe Escalade onthuld. Al sinds 1999 staat dit gevaarte synoniem voor alle overdaad waar wij hier in Europa de Verenigde Staten soms mee associëren, en deze nieuwkomer doet geen poging om het subtieler aan te pakken. Op een ladderchassis monteert Cadillac als vanouds een 5,3 meter lang koetswerk vol chroom en allerlei details die zijn stoerheidsgehalte moeten opkrikken, zoals een gigantisch radiatorrooster, elektrisch uitklappende treeplanken en velgen van 22 duim. Het gevaarte heeft drie stoelenrijen met overal voldoende beenruimte én daarnaast nog eens 772 liter koffer. Als je de twee achterste rijen neerklapt, dan heb je liefst 3 kubieke meter stouwruimte. Omdat in America everything bigger is, is dit echter maar de basisversie. Er is als optie ook de Escalade ESV, die nog eens 40 centimeter langer is en nog meer been- en kofferruimte biedt. Als bestuurder kijk je op een gigantisch scherm van 38 duim, dat in drie stukken is opgedeeld.
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?