Mercedes-Benz
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Hij wordt ook getrakteerd op een aantal verbeteringen, om op die manier niet minder dan 1.000 pk te leveren!
Je kan niet zeggen dat de Nissan Navara velen doet dromen… Toch niet in zijn standaardvorm. Want eens de Britse piloot Stephen Biagioni en het team van SB Motorsports de Japanse pick-up in hun handen krijgen, wordt het een echt monster! Niet geheel onverwacht, wanneer je het blok van de GT-R in het motorcompartiment lepelt...
Het zwaarste werk werd gedaan onder de motorkap. De cilinderinhoud van de VR38 V6 werd vergroot tot 4,1 liter. Bij de heropbouw van het blok werd elk onderdeel verbeterd. De kers op de taart vormen twee Garrett turbo’s. Het resultaat spreekt voor zich: een totaalvermogen van 1.000 pk dat verdeeld wordt over de vier wielen! En daar houdt het niet op, want er zijn ook bredere wielkasten, een aangepaste ophanging, een versterkt chassis enz...
Blijkbaar blijft het niet bij één exemplaar! SB Motorsports zegt dat het er meer wil bouwen, met of zonder camouflage die eerder doet opvallen dan camoufleren. De prijs van dat alles? Het bedrijf vraagt 250.000 pond, of zo’n € 300.000! Het is dan wel een monster, maar het blijft toch veel geld voor een Navara...
Ben jij op zoek naar een Nisan Navara? Kies uit meer dan 30.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste Nissan Navara-zoekertjes nu hier:
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.