Lamborghini
De unieke coupé en cabrio zullen de laatste Lamborghini-modellen zijn met een puur atmosferische V12.
Alpin Camper heeft in de bestelwagenversie alles gemonteerd wat je nodig hebt om op avontuur te trekken.
Volkswagen heeft al aangekondigd dat er heel wat nieuwe versies op de markt zullen komen van de ID. Buzz. Maar het Duitse Alpin Camper is de autobouwer voor met zijn eigen camper-uitvoering. Het bedrijf, dat gespecialiseerd is in de ombouw van bestelwagens en ingerichte busjes, heeft in de ID. Buzz al het nodige gemonteerd om op avontuur te trekken.
Deze versie van de ID. Buzz, die op het Salon van Stuttgart onthuld werd, heeft een koetswerk dat nagenoeg identiek is aan dat van de ‘gewone’ productieversie, met uitzondering van een kleine bullbar en een opklapdak. Dat laatste bevat geen slaapruimte, maar zorgt er wel voor dat je rechtop kan staan binnenin. In de laadruimte vind je een comfortabele zetel die zich laat ombouwen tot een dubbel bed, en ook een kitchenette met een kleine koelkast.
De volledige inrichting is afgewerkt met ecologisch verantwoorde materialen in een gezellige sfeer die past bij de sympathieke look van de ID. Buzz. De Alpin Camper is voorlopig nog een prototype, en het bedrijf heeft nog geen prijs bekendgemaakt, noch wanneer het pakket verkrijgbaar zal zijn. Maar dat zal ongetwijfeld het geval zijn nog voor de officiële versie van Volkswagen zelf.
Vond je dit artikel interessant en wil je het laatste autonieuws meteen in je mailbox ontvangen? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
De unieke coupé en cabrio zullen de laatste Lamborghini-modellen zijn met een puur atmosferische V12.
De Super Seven 600 en Super Seven 2000 maakten hun Europese debuut op Rétromobile in Parijs.
Een exclusieve Française die maar liefst € 9.792.500 opbracht!
In de moderne autogeschiedenis bekleedt Reliant een heel bijzonder plaatsje. Nadat het merk naam had gemaakt met auto's op drie wielen, en later met mooie shooting brakes in kunststof, beslist het om te investeren in roadsters. We schrijven begin jaren '80 en – op papier althans – lijkt dat een geweldig idee!