Alfa Romeo
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Binnenkort presenteert Audi eindelijk de definitieve versie van zijn eerste elektrische SUV: de e-tron. De Duitsers geven alvast een beeld van het interieur vrij.
De commerciële carrière van de e-tron begint binnenkort, maar voorlopig hebben we alleen nog maar het prototype gezien. De definitieve versie zou wel trouw blijven aan dat ontwerp. Het interieur van de e-tron, die bij ons in Vorst zal worden gebouwd, is in afwachting alvast officieel.
Audi blijft trouw aan de presentatie van de rest van zijn gamma voor zijn elektrische SUV. We zien dus hetzelfde dashboard als in de andere topmodellen van het merk (de A8, A7 en A6), met twee touchscreens op de middenconsole, en een derde scherm voor je neus dat de klassieke tellers vervangt.
Wie goed naar de deuren van de e -tron kijkt, ziet nog twee schermen die nog nooit eerder opdoken bij een Audi. Beter nog: bij een productiemodel. De achteruitkijkspiegels worden namelijk vervangen door camera’s. Het beeld kan volgens Audi worden aangepast aan de omgeving: op de snelweg of een parking bijvoorbeeld. Je zou ook kunnen inzoomen om meer details te zien.
Van het beeld van de achterbank leiden we af dat er in de e-tron plaats is voor vijf passagiers. Maar dat mag ook wel, met een wielbasis van 2,93 meter…
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.