Volkswagen
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
Deze week onthulde General Motors met veel bombarie zijn nieuwe GMC Hummer EV, een offroadmonster met een elektrische aandrijflijn van tot 1.000 pk en nog flink wat andere veelbelovende details, dat over 1,5 jaar al op de markt moet komen. Maar nu heeft hoofdingenieur Al Oppenheiser expliciet toegegeven dat het model verre van productierijp is: “Interessant is dat we nog geen auto hebben.
We zijn ons eerste testprototype nog aan het bouwen”. Dat betekent dus dat General Motors denkt alle testwerk en de opstart van de productie van een volledig nieuwe auto met baanbrekende hard- en software op 18 maand tijd in orde te krijgen. Dat is bijzonder ambitieus, want meestal duurt dit proces bijna dubbel zo lang. De elektrische Hummer heeft in elk geval nu reeds het nodige succes, want de hele beperkte lanceringsreeks EV Edition 1 was op 10 minuten uitverkocht… al moeten we daarbij wel aanstippen dat GM nooit heeft gezegd uit hoeveel exemplaren deze lanceringsreeks bestaat.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.