Smart
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
Laten we beginnen met het design. De koplampen, het radiatorrooster, de mistlampen, de beschermplaat en bumper zijn nieuw, terwijl achteraan de led-lichtblokken, de kofferklep en de bumper in een nieuw kleedje gestoken werden. Al bij al dus eerder beperkte aanpassingen.
Het belangrijkste nieuws schuilt onder de motorkap, waar de 2.2 i-DTEC plaats ruimt voor een kleinere 1.6 i-DTEC met 160 pk en 350 Nm. Door de kleinere cilinderinhoud duikt hij onder 130 g CO2/km en verbruikt hij ook minder dan zijn voorganger. Dit model is ook beschikbaar met een nieuwe negentrapsautomaat.
Voor wie geen behoefte heeft aan extra vermogen, behoudt Honda de 1.6 iDTEC met tweewielaandrijving, handgeschakelde versnellingsbak en 120 pk. Die stoot vanaf nu 117 g CO2/km uit. De vernieuwde CR-V is beschikbaar vanaf het voorjaar van 2015.
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...