Caterham
De Super Seven 600 en Super Seven 2000 maakten hun Europese debuut op Rétromobile in Parijs.
Terwijl zijn voorganger niet meer als hybride werd aangeboden aan deze kant van de wereld, zal deze nieuwe, bolronde generatie van de Jazz alleen nog maar met een hybride aandrijflijn verkrijgbaar zijn in Europa. Hij komt half 2020 bij ons op de markt.
Honda houdt de lippen nog stijf op elkaar over de exacte technische eigenschappen van deze uitsluitend hybride motorversie, maar we weten al wel dat deze aandrijflijn met batterij geen afbreuk doet aan de praktische voordelen van de Jazz. Alle mechanische onderdelen zijn onder de vloer of in de motorruimte ondergebracht, terwijl de benzinetank nog steeds onder de voorstoelen ligt. De Jazz behoudt met andere woorden zijn beroemde ‘magische stoelen’ achterin, die kunnen worden neergelegd of waarvan de zitting omhoog kan worden geklapt, in functie van de noden.
Naast zijn traditionele silhouet krijgt deze nieuwe Jazz-generatie ook een Crosstar-afgeleide. Die neigt naar de wereld van de cross-overs en biedt een iets hogere zitpositie.
De Super Seven 600 en Super Seven 2000 maakten hun Europese debuut op Rétromobile in Parijs.
In de moderne autogeschiedenis bekleedt Reliant een heel bijzonder plaatsje. Nadat het merk naam had gemaakt met auto's op drie wielen, en later met mooie shooting brakes in kunststof, beslist het om te investeren in roadsters. We schrijven begin jaren '80 en – op papier althans – lijkt dat een geweldig idee!
De unieke coupé en cabrio zullen de laatste Lamborghini-modellen zijn met een puur atmosferische V12.
Een exclusieve Française die maar liefst € 9.792.500 opbracht!