Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De ambitie van de Koreaanse autobouwer zit op zijn hoogtepunt!
Op 15 juli toont het Hyundai N-departement (dat zich bezighoudt met de ontwikkeling van sportieve modellen) twee nieuwigheden: de zo goed als productieklare Hyundai Ioniq 5 N, met een sportieve ophanging en een aerodynamisch geoptimaliseerd koetswerk, en een supercar met een 100% elektrische aandrijving.
Er wordt gefluisterd dat de Ioniq 5 N de aandrijving van de Kia EV6 GT erft, twee elektromotoren die een totaalvermogen leveren van 585 pk. De traditionele 0 van 100-sprint is daarmee in 3,5 tellen achter de rug!
Over de klap op de vuurpijl, de hypercar die het Koreaanse merk ontwikkelt, is vandaag nog maar weinig geweten. Hyundai waande zich eerder al in de wereld van de supercars, virtueel dan toch, met de concept 2025 Vision GT, die ontwikkeld werd voor de game Gran Turismo op Playstation. Zet het merk nu de stap van de virtuele naar de reële wereld? Het antwoord kennen we op 15 juli!
Vond je dit artikel interessant en wil je het laatste autonieuws meteen in je mailbox ontvangen? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.