Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Laten we niet rond de pot draaien: de 2.0 Multijet met 170 pk uit de Jeep Cherokee heeft ons nooit helemaal overtuigd. Goed nieuws is dat hij vervangen wordt door een nieuw blok, een 2.2 Multijet II met 185 of 200 pk.
De nieuwe motor komt bovenaan het dieselgamma van de charismatische Cherokee. Je hebt dus de keuze tussen de 2.0 Multijet met 140 pk en deze 2.2 Multijet II met 185 of 220 pk. De nieuwe motor is alleen beschikbaar met negentrapsautomaat en vierwielaandrijving. Terreinliefhebbers kunnen ook kiezen voor de Jeep Active Drive II, met korte terreinversnellingen.
De nieuwe motor belooft betere prestaties en een lager verbruik. Jeep spreekt over een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km (0,1 l beter) en een uitstoot van 150 g CO2/km (4 gram beter). De motor voldoet aan de Euro 6-uitstootnorm en zou ook het rijgemak verbeteren met zijn koppel van 440 Nm, 90 Nm meer dan het vorige model.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.