Citroen
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
De Maserati Levante lepelt een V8 in zijn Trofeo-versie. En niet zomaar de eerste de beste: een Ferrari-blok van bijna 600 pk.
Met een drietand op het radiatorrooster kan je moeilijk de handdoek in de ring werpen als de concurrenten met een V8 afkomen. Tot nu toe moest de Levante het toch met zescilinders stellen, maar dankzij Ferrari wordt die scheve situatie nu rechtgezet.
De Trofeo krijgt namelijk een 3,8 liter grote V8 met twee turbo’s, die in de Ferrari-fabriek van Maranello geassembleerd wordt. Het blok produceert 590 pk bij 6.250 tpm en 730 Nm bij 2.250 tpm. Dankzij vierwielaandrijving krijgt de Levante Trofeo dat vermogen aan de grond, en schiet hij in 3,9 seconden naar 100 km/u. Zijn topsnelheid bedraagt 304 km/u.
De Maserati Levante Trofeo krijgt eerst een “Launch Edition” voor Canada en de Verenigde Staten, maar valt sowieso op met zijn aerodynamische addenda, twee extra luchtinlaten in de motorkap en 22-duimsvelgen.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?