BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De G-Klasse is nog maar goed en wel voorgesteld, of daar is de AMG-versie al. Bij zijn voorganger was die een gigantisch succes. Dit is dus de krachtigste hardcore offroader.
Dankzij aluminium werd het geheel heel wat lichter. Een onafhankelijke ophanging vooraan en een breder spoor zorgen daarnaast voor een sportievere basis dan zijn voorganger. Onder de motorkap komt de V8 van de AMG GT: een vier liter groot exemplaar van 585 pk en 850 Nm. De zijdelingse uitlaat zorgt voor de soundtrack, 0-100 km/u duurt 4,5 seconden. De topsnelheid is begrensd op 220 of 240 km/u, wat ons al ruim voldoende lijkt.
De terreinprestaties blijven uiteraard verzekerd. De vierwielaandrijving met drie vergrendelbare differentiëlen staat nog steeds op het programma. De versnellingsbak is een automatisch exemplaar met negen verzetten. Tot slot is er een adaptieve demping en zijn er aangepaste remmen.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.