De Tomaso
De Tomaso heeft een productiepartner gevonden om zijn P72 supercar te bouwen. Het gaat een nieuwe fabriek bouwen in de buurt van de Nürburgring, samen met Capricorn Group, dat onder andere Porsche eerder al hielp met de 919 Le Mans racer.
De Tomaso heeft een productiepartner gevonden om zijn P72 supercar te bouwen. Het gaat een nieuwe fabriek bouwen in de buurt van de Nürburgring, samen met Capricorn Group, dat onder andere Porsche eerder al hielp met de 919 Le Mans racer.
Eigenlijk moest hij Maserati heten, maar het werd een De Tomaso. Zijn carrière van 10 jaar doet vermoeden dat hij veel succes heeft gekend, maar eigenlijk zijn er maar een stuk of 50 van gemaakt. De De Tomaso Guarà is de koning van de gemiste kansen.
Een ongelooflijke tronie, een duivels kabaal, prestaties die ook vandaag nog heel respectabel zijn en een herverkoopwaarde die laag lijkt te blijven: dit is de De Tomaso Pantera, een bruut aan een bodemprijs.
Een spectaculair gelijnde berline, een luxueus interieur en een motor met niet minder dan 300 pk: van alle sportieve berlines uit de jaren 70 is de Deauville wellicht een van de meest miskende.
Lijken blitse elektrische SUV’s je wat te veel van het goede en te duur? Met deze eerste ‘rationele en betaalbare’ elektrische break zou MG je dan wel eens kunnen verleiden!
Na een passage bij het M-departement van BMW krijgt de i4 twee elektromotoren in zijn M50-uitvoering. Daarmee beschikt hij over 800 Nm… en kan hij misschien ook de M4 met zijn ‘archaïsche’ verbrandingsmotor de loef afsteken? Niet zo snel...
Iedereen zet in op elektrificatie, zelfs de meest extreme offroaders. Maar is de combinatie van een 4x4 met een plug-in hybride aandrijving echt een geslaagde cocktail?
De compacte Italiaanse SUV is er eindelijk! Liefhebbers van rijplezier zullen blij zijn, maar misschien gaat dat ten koste van het comfort en de praktische aspecten? Tenzij de situatie net helemaal omgekeerd is...
Dit is één van de meest gewilde auto’s ter wereld: een Ferrari 340 MM Spider met een koetswerk van Vignale. Er werden slechts 4 exemplaren gebouwd, waarvan er de afgelopen 10 jaar geen enkele geveild werd...
Een door Bertone getekende coupé die ruim genoeg is voor 4 mensen en hun bagage, en dat voor minder dan 3.000 euro? Ja dat kan, en ook als cabrio is deze Opel Astra G betaalbaar: voor minder dan 5.000 euro heb je al een mooi exemplaar.
Het voordeel bij Tesla is dat de modellen maar weinig veranderd zijn in de loop der jaren en dus niet verouderd lijken. En natuurlijk is er de toegang tot het Supercharger-netwerk! Jammer genoeg betekent dat ook dat ze eerder aan de prijs blijven...
Nog nooit eerder werden zoveel van deze unieke voertuigen op dezelfde plek getoond! Je kan ze tot 14 juni 2022 ontdekken in Luxemburg!