Pagani
Pagani lanceert de Huayra R Evo, een doorontwikkeling van de Huayra R mét open dak die tot stand kwam dankzij ontwikkelingswerk op het circuit en wat inspiratie uit de jaren ’60.
Pagani lanceert de Huayra R Evo, een doorontwikkeling van de Huayra R mét open dak die tot stand kwam dankzij ontwikkelingswerk op het circuit en wat inspiratie uit de jaren ’60.
Deze Pagani Imola Roadster is een heerlijke mix tussen de Huayra Roadster BC en de Huayra R met een biturbo-V12 van 850 pk, en wordt in een oplage van slechts 8 exemplaren gebouwd.
Verrassing! Zijn V12 zal gekoppeld worden aan een manuele versnellingsbak!
De Italiaanse bolide was 15 miljoen euro waard!
De Italiaanse autobouwer maakt 5 klanten gelukkig met een een extra lange versie van zijn hypercar.
Het nieuwe snelheidskanon van Pagani is betrapt door onze spionnen.
Voorlopig draagt hij de codenaam C10 en hij zal net als zijn voorgangers een Mercedes V12 onder de motorkap hebben.
De opvolger van de Huayra zou “niet meer dan 300 keer” worden gemaakt en komt er in twee smaken.
Dit is de roadsterversie van de beestachtige Huayra BC. Een vermogen van 800 pk en meer dan 1.000 Nm koppel heeft natuurlijk een prijskaartje: bijna 4 miljoen euro…
Officieel is de Pagani Zonda niet meer in productie. Maar voor het concours d’élégance in Pebble Beach komt Pagani nog één keer met een speciale Zonda…
Dit is een van de meest gegeerde supercars van het moment. Pagani is erin geslaagd hem nog beter te maken.
Zijn opvolger is zeker ook om van te dromen, maar volgens puristen is dit model nóg beter. Met een atmosferische V12 van Mercedes is het geluid om kippenvel van te krijgen. Waarover we het hebben? Over de Pagani Zonda natuurlijk!
Het zijn moeilijke tijden voor de supercars. Na de uitschuiver met de exclusieve Koenigsegg One:1 op de Nürburgring enkele dagen geleden, is het nu de beurt aan het enige exemplaar van de Huayra Pearl, een zeldzame bolide gebouwd door Pagani, om kennis te maken met een geblutst koetswerk.
Bijna 800 pk en amper 1200 kilogram: dit is absoluut één van de meest fantastische luxewagens van het moment.
Ze zijn exclusiever dan een McLaren, Ferrari en Lamborghini. De Pagani’s zijn echte kunstwerken en worden ook op die manier gebouwd. Het zijn uitzonderlijke staaltjes van autovernuft, maar wat kost het nu eigenlijk om zo’n monster te onderhouden? Wel, er is goed en er is slecht nieuws…
Pagani heeft bevestigd dat het een zeer gespierde versie van de Huayra presenteert op het salon van Genève in maart 2016. De nieuwigheden volgen elkaar snel op, want Pagani kondigde ook de komst van een Roadster-versie aan.
De Scénic is niet meer de monovolume die hij ooit was. En roken doet hij ook niet meer: het is nu een volledig elektrische crossover geworden. Laten we zien of hij moderne en geconnecteerde gezinnen nog steeds kan verleiden.
De N-sportafdeling van Hyundai heeft de elektrische SUV Ioniq 5 uitgerust met tal van kunstjes, rijmodi en specifieke functies. Maar is de Ioniq 5 N daarmee even opwindend als een sportwagen met verbrandingsmotor?
Suzuki heeft zijn kleine Swift een volledig nieuwe motor gegeven en direct ook het volledige uiterlijk aangepast. En toch... lijkt er niets te zijn veranderd! Goed of slecht nieuws?
Om te strijden tegen zijn Europese concurrenten, en om zijn bestaansrecht te verdedigen ten opzichte van zijn stijlvolle broertje, zet de Kia Ceed SW in op rationele argumenten. Maar kan hij daarmee verleiden?
De elektrische SUV uit Zuid-Korea krijgt een Belgische prijs van 43.990 euro, maar KGM belooft al kortingen om hem in aanmerking te laten komen voor de Vlaamse EV-premie.
De Maybach EQS 680 SUV is het eerste elektrische model van de ultraluxueuze afdeling van Mercedes en kost minstens 215.380 euro in België.
De kilometerteller van deze berline is met meer dan 560.000 km teruggedraaid!
We zijn nog maar net gewend aan de nieuwe indeling van de modelnamen van Audi, maar nu voert het Duitse merk opnieuw een verandering door in zijn nomenclatuur. Al is het deze keer een wijziging die we enkel kunnen toejuichen.