Citroen
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Hij heet NanoFlowcell Quantino en wordt misschien wel de auto van de toekomst. Nunzio La Vecchia, technisch directeur van nanoFlowcell AG, belooft een opmerkelijke autonomie van 1.000 km. Deze coupé heeft niet alleen een aantrekkelijke lijn met 22-duimsvelgen, maar ook enkele technische troeven die de moeite lonen.
Het lijkt je bedrieglijke propaganda? Nunzio belooft dat de auto in 2015 rijdt en hoopt snel de homologatie voor de openbare weg binnen te halen. De technologie is uniek. We zien vier elektromotoren met een gecombineerd vermogen van 136 pk, goed voor een topsnelheid van 200 km/u.
Origineel zijn ook de batterijen: geen lithium-ion maar elektrolytaccu’s. Er zijn twee opslagruimtes, elk met 175 liter, de ene met een positief geladen vloeistof, de andere met een negatieve. De alliantie tussen die twee geeft stroom voor 1.000 km.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.