Peugeot
Voordat Peugeot de volgende generatie van zijn 3008 onthult, stelt het merk eerst het dashboard van het model voor, met daarop de nieuwe i-Cockpit met 21 duim groot gebogen scherm!
Thierry Koskas vervangt vanaf volgende maand Vincent Cobée.
Vincent Cobée, tot voor kort aan het roer van Citroën, heeft “beslist om persoonlijke projecten uit te bouwen buiten het bedrijf”. Anders gezegd: hij werd bedankt... en dat terwijl hij recent nog in de kijker liep met zijn aankondiging over het einde van de SUV-rage! Die mediagenieke opleving volstond duidelijk niet om de (heel) slechte resultaten te compenseren die het merk recent liet optekenen...
Niemand minder dan Thierry Koskas zal vanaf 1 maart zijn plaats innemen. Die heeft een verleden bij Renault en werkt sinds 2019 voor Stellantis aan het hoofd van de marketingafdeling van de hele groep. Niet de minste functie dus, en die blijft hij ook uitoefenen naast zijn rol als CEO van Citroën!
Een baas met twee functies, en dan nog niet de minste, dat laat weinig goeds vermoeden voor Citroën dat duidelijk in woelig water verkeert... De C3 mag dan wel op wat bijval kunnen rekenen, vooral bij ons, maar de marges blijven heel beperkt. Wie weet kan een nieuwe Mehari op basis van de Oli concept car het Franse merk een tweede adem bezorgen?
Vond je dit artikel interessant en wil je het laatste autonieuws meteen in je mailbox ontvangen? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
Voordat Peugeot de volgende generatie van zijn 3008 onthult, stelt het merk eerst het dashboard van het model voor, met daarop de nieuwe i-Cockpit met 21 duim groot gebogen scherm!
De Model S Plaid met ‘Track package’ mag zich voortaan de snelste auto op de Nürburgring noemen, dankzij een rondetijd van 7 minuten 25.231 seconden.
De Tsjechische SUV geeft zich bloot zonder enige vorm van camouflage! Nu ja, zijn onderstel toch...
Op het programma: één of twee motoren, een behaaglijk interieur en een betaalbare instapprijs.