Alfa Romeo
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
De laatste der Mohikanen, deze Nissan. Terwijl iedereen turbomotoren gebruikt, blijft de 370Z weerstand bieden met zijn grote atmosferische V6. Voor het komende modeljaar krijgt hij enkele discrete wijzigingen.
Fans van het model merken het wellicht: de lichten vooraan en achteraan zijn donkerder. Visueel veranderen de deurgrepen ook (voortaan in het zwart), krijgt hij nieuwe 19-duimsvelgen en een rode koetswerkkleur die origineel genoeg “Red Metallic” heet. Binnenin wordt het laatste nieuwe multimediasysteem van Nissan geïnstalleerd.
Aan de motor verandert er niets wezenlijk: de 3,7 liter grote V6 produceert nog steeds 328 pk. Wie voor de manuele zesversnellingsbak kiest, krijgt een nieuwe, zachtere koppeling. De oudere had inderdaad een brutaal karakter. De automatische tussengasfunctie bij het terugschakelen is nog steeds standaard.
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!