Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
We hebben een afspraak met het verleden want onze meest bekroonde snelheidspiloot op twee wielen zal tijdens de Bikers’ Classics z’n opwachting maken.
Didier de Radiguès zal mee rijden aan het stuur van een Suzuki RGV500 Lucky Strike en dat is niet zomaar een motor. In 1994 reed daar niemand minder dan Kevin Schwantz mee. De Amerikaan won aan boord van de tweetakt Suzuki dat jaar twee Grands Prix.
Schwantz en de Radiguès zijn bovendien oude bekenden. Begin jaren ’90 waren het immers teamgenoten bij Suzuki.
Spa-Francorchamps was het toneel van enkele erg mooie herinneringen voor de Radiguès. In 1983 won hij er in de 250cc klasse, net voor Christian Sarron. Het zou - voorlopig - de laatste GP-wedstrijd worden die door een Belg werd gewonnen. Dat seizoen finishte de Radiguès als derde in het wereldkampioenschap.
Afspraak met de geschiedenis dus, van 4 tot en met 6 juli tijdens de Bikers’ Classics op het schoonste circuit ter wereld.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.