Citroen
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Renault was ooit een pionier in het segment van de elektromobiliteit en lanceerde begin jaren 2010 op korte tijd de Twizy, de Zoé, de Fluence Z.E. en de Kangoo Z.E. Tot op heden verkopen de Fransen nog steeds het hoogste aantal elektrische auto’s in Europa. Maar de bliksemstart van de Tesla Model 3 in maart van dit jaar en de torenhoge ambities van Volkswagen met zijn ID.-gamma dreigen de moeizaam opgebouwde leiderspositie van Renault van de kaart te vegen. Dus is het tijd om een tandje hoger te schakelen.
Tegen 2022 wil de Alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi 8 volledig elektrische modellen in het gamma hebben, waarvan de meeste bij Renault zullen zitten. Het C-segment, waar de VW ID.3 actief is, wordt daarbij heel belangrijk. De Fluence Z.E. van bijna 10 jaar geleden was al een model voor dit deel van de markt, maar hij werd een totale flop en werd vroeg uit de markt gehaald. Vandaag zijn de geesten echter rijper voor een model van dit formaat, terwijl ook de veel modernere batterijtechnologie het mogelijk maakt om een aanbod op de markt te brengen dat veel meer klanten kan aanspreken.Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.