Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Naast een gloednieuw chassis introduceert de DB11 ook een gloednieuwe V12. De nieuwe motor ziet zijn cilinderinhoud krimpen van 6 naar 5,2 liter, maar krijgt voortaan twee turbo’s. Daardoor gaat het vermogen en het koppel de hoogte in: de Brit produceert respectievelijk 600 pk en 700 Nm.
De motor kan je binnenkort nog intenser beleven, want de DB11 krijgt uiteraard ook een “Volante”-versie. Naast een stoffen kap beschikt die ook over een chassis dat het gewicht iets opdrijft. Maar wees gerucht: de V12 heeft voldoende power om je kapsel overhoop te halen. De achttrapsautomaat van ZF blijft standaard.De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.