Volkswagen
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
Puristen mogen op beide oren slapen: BMW zal het voorwielaangedreven platform niet gebruiken voor zijn toekomstige 2-Reeks Coupé. In tegenstelling tot de Gran Coupé, die zopas op de markt is gekomen en die net zoals de jongste 1-Reeks op voorwielaandrijving is overgestapt, blijft de coupé trouw aan zijn achterwielaangedreven architectuur.
De 2-Reeks Coupé die onze spionnen hier hebben betrapt in een logistiek centrum nabij München kiest namelijk voor het achterwielaangedreven CLAR-platform van de grotere modellen van het merk. Dat ‘detail’ maakt dat er onder de motorkap plaats zou kunnen zijn voor de zescilinder van het merk wanneer de tijd rijp is voor een sportieve M2-versie.
In afwachting daarvan zullen we echter eerst kennismaken met de ‘burgerlijke’ versies van de nieuwe 2-Reeks Coupé. BMW heeft nog geen datum bekend gemaakt, maar verwacht hem niet voor 2021.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.