Volkswagen
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De ontwikkeling van de volgende Mercedes A-Klasse gaat goed vooruit: dit is het toekomstige model, met nog slechts lichte camouflage.
Op de Peugeot 208 na zijn zowat alle nieuwe modellen die de laatste jaren in Europa gelanceerd werden groter dan hun voorgangers. Dat geldt ook voor de volgende A-Klasse. Die zal aanzienlijk groter zijn dan de huidige generatie, die in 2012 werd gelanceerd.
Hij lijkt misschien niet veel groter, maar hij zal sowieso ruimer worden. Het nieuwe platform maakt meer plaats vrij, en door de motor en zetels lager te plaatsen, is er meer hoofdruimte. De koffer zou ook ruimer worden en vooral een grotere opening krijgen.
We zijn benieuwd welke motoren hij zal aanbieden en of hij nog steeds gebruik zal maken van de Renault-dieselmotoren in de instapversies. Eén ding is zeker: de nieuwe tweeliter viercilinder zal ook zijn weg vinden naar dit model. Een nieuwe AMG en een hybride worden ook ontwikkeld.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.