Alfa Romeo
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Lang duurt het niet meer voor de volgende generatie van de legendarische Porsche 911 wordt voorgesteld. Een imposante Turbo bovenaan het 911-gamma mag dan uiteraard niet ontbreken.
Porsche stuurde onlangs een teaserfoto van de nieuwe generatie 911 de wereld in. Die wordt intern 992 genoemd, en komt later dit jaar op de markt. Naar goede gewoonte duurt het dan niet veel langer voor we de Turbo mogen verwelkomen.
Die bestaat in de huidige 991-generatie in twee versies: de “gewone” Turbo met 540 pk, en de Turbo S met 580 pk. De volgende Turbo baseert zich wellicht opnieuw op de zescilinder boxermotor met twee turbo’s, maar zoekt zijn vermogen waarschijnlijk hogerop, in de buurt van de 600 pk. Een Turbo S komt er ongetwijfeld ook, en daarvan wordt gefluisterd dat die hybride ondersteuning zou krijgen. Waarom niet, als je ziet wat de Panamera Turbo S E-Hybrid kan neerzetten…
Visueel verwachten we een discrete evolutie, met opnieuw een opgeklopt koetswerk, grote luchthappers op de flanken en een stevige achterspoiler. Het interieur krijgt een stevige update, met een digitaal instrumentenpaneel. We zouden er niet van opkijken als de middenconsole eveneens dezelfde digitale behandeling met twee touchscreens krijgt als in de Panamera. De volgende Porsche 911 Turbo komt waarschijnlijk eind 2019 op de markt.
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?