Alfa Romeo
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Rolls-Royce is al sinds 1998 onderdeel van BMW, en kan voor de opvolger van deze Phantom gebruik maken van de kennis van het Duitse merk van koolstofvezel en aluminium. Dat moet de nieuweling een pak lichter maken dan zijn voorganger.
Het dieet mag dan wel streng zijn, de visuele evoluties zullen dat minder zijn. De korte en lange wielbasissen worden behouden, net als de rechthoekige koplampen. De grille en de C-stijlen zullen dan weer in omvang toenemen. Het design zal dus eerder een evolutie dan een revolutie zijn.
Onder de motorkap wil Rolls-Royce niets van downsizing weten: daar zal nog steeds een V12 huizen, die de Britten met input van BMW zullen bouwen. Een hybride wordt niet categoriek uitgesloten door het Britse management…
De ex-Alfa Romeo Milano heeft enkele mooie troeven die voor zich spreken.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Als de Porsche Taycan een facelift krijgt, is het niet meer dan logisch dat de technisch gelijke Audi e-tron GT volgt. Audi laat nu al enkele foto’s zien van de elektrische sportberline, maar krijgt hij ook de 1.108 pk sterke motoren van de Taycan Turbo GT?