Tesla
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Met de nieuwe Astra heeft Opel een wagen in huis met een bijzonder groot dynamisch potentieel. Het is een uitstekende basis om er een sportversie van te bouwen. Of twee zelfs? Jawel, naast de traditionele OPC-variant, lijkt alles er op te wijzen dat Opel de Astra ook als GSi-uitvoering op de markt zal brengen.
Hierdoor ontdooit Opel een concept dat een tijdje in de koelkast heeft gelegen. De GSi is een sportieve wagen, maar een die zich meer richt op het “Grand Tourisme”. Hij vermijdt daardoor de concurrentie met de Astra OPC die veeleer op het sportieve is gericht. De GSi is dus de ideale rivaal voor de Golf GTI, terwijl de OPC het vuur aan de schenen van de Golf R moet leggen.
De Astra GSi komt sportief voor de dag. Daarvoor zorgen zijn 17 inch velgen en zijn dubbele uitlaat. Het koetswerk is enigszins afgezwakt en herbergt een motorblok waarvan het maximale vermogen zonder twijfel tussen de 200 en 250 pk zal liggen.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.