Smart
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
SsangYong toont in Genève een voorsmaakje van zijn volgende Korando met de e-SIV-conceptcar. Die wordt de voorbode van elektromotoren in de Koreaanse catalogus.
SsangYong geeft al een hint van zijn nieuwe e-SIV-conceptcar. De eerste officiële foto’s tonen een middelgrote SUV (4,46 meter) die de nieuwe Koreaanse stijlrichting moeten aangeven. De volgende generatie van de Korando wordt in 2019 op de markt verwacht.
De conceptcar dient ook als technologisch uithangbord voor SsangYong. De naam “e-SIV” betekent “Electronic Smart Interface Vehicle”. Het prototype bevat een modern infotainmentsysteem en is voorbereid op autonoom rijden. Technisch bevat de e-SIV een 100% elektrische aandrijving. Na de KEV1 (2010), KEV2 (2011), e-XIV (2012) en Tivoli EV-R (2015) is dit de vijfde elektrische conceptcar van SsangYong. Nu is de elektromotor 140 kW (190 pk) sterk en bedraagt het theoretische rijbereik 450 kilometer. De eerste elektrische SUV van SsangYong komt er dus langzaam maar zeker aan.
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...