Smart
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
De Toyota Century is het toonbeeld van Japanse absolute luxe. De auto van het keizerlijke huis was ook de enige Japanse auto met een V12. Maar de tijden veranderen…
Deze V12 had uiteraard maar weinig gemeen met zijn Italiaanse evenknieën van bij Ferrari of Lamborghini. Hij was in de eerste plaats bedoeld om een absolute werkingsstilte te garanderen en trilling- en geluidloos te presteren. Maar deze royale motor wordt uitgezwaaid: de nieuwe generatie van de Century doet een beroep op een hybride V8.
De vijf liter grote motor is gekoppeld aan een nikkel-metaalhydrurebatterij. Daardoor zou hij milieuvriendelijker moeten zijn en gelijkaardige prestaties moeten neerzetten als de V12 – of zelfs beter moeten doen. Toyota kiest voor een zachte stijlevolutie met herkenbare lijnen die aangepast zijn aan deze tijd. De Japanners beloven eveneens een eersteklas comfort en uitrusting. Met een slagschip van 5,33 meter mag dat geen probleem zijn…
Smart onthult de conceptcar #5 in première op het autosalon van Peking, een middelgrote SUV die ook naast de gebaande paden op zijn gemak moet zijn.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...