Mercedes-Benz
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Vorig jaar werden we door Triumph verwend. Van de Tiger800 bracht de Britse fabrikant immers vier versies op de markt. Twee daarvan waren verhard geïnspireerd (de XR-reeks), de andere meer trail gericht (de XC). Beiden waren bovendien ook beschikbaar in een x-versie die rijkelijker was uitgerust.
Die x-versies hadden bijvoorbeeld drie verschillende rijmodi waaruit je kon kiezen, tractiecontrole, middenbok, een straffer boordcomputer en cruise control.
De nieuwe XRT en de XCA doen daar nu nog een schepje bovenop! Verwarmde handvaten en dito zadel, mistlichten, een derde 12V aansluiting, kit voor bevestigen van je GPS, een straffere alternator om je elektrische extra’s ook te kunnen aandrijven, zijkoffers in aluminium en - op de XRT - weergave van je bandendruk.
Kortom, deze nieuwe Tigers hebben pas echt reis- en avontuur in hun DNA.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.