Volkswagen
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
Standaard produceerde de kleine driecilinder in het Japanse stadswagentje 68 pk. In dit concept gooit Toyota het over een andere boeg: de driecilinder werd vervangen door een viercilinder turbo, goed voor 200 pk en 240 Nm. De motor, waarvan de basis uit de vorige Celica kwam, is hier gekoppeld aan de achteras. Van de brave standaard-Aygo blijft er zo weinig over!
Op deze manier werd de Aygo de koning van de “burn-outs”, haalde hij 100 km/u in 5,75 seconden en een topsnelheid van 204 km/u. En omdat de auto gespierder werd, gooide hij alle rijhulp overboord: ABS, ESP en tractiecontrole. Van productie was er jammer genoeg geen sprake. Het autootje werd hier en daar wel getoond…De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.