MG
De Britse constructeur onder een Chinees dak heeft zijn MG4 een boost gegeven, waardoor hij nu 435 pk uitspuwt. Maar dan voor de prijs van een twee keer minder krachtige compacte EV! Mirakel of mislukking?
De Britse constructeur onder een Chinees dak heeft zijn MG4 een boost gegeven, waardoor hij nu 435 pk uitspuwt. Maar dan voor de prijs van een twee keer minder krachtige compacte EV! Mirakel of mislukking?
Deze MG verenigt elektrisch rijden, een redelijke prijs en een SUV-bouw die nog steeds erg in de smaak valt bij klanten. Een auto die perfect voldoet aan de verwachtingen van zijn tijd, dus?
De MG ZS kwam eerst als EV naar België, maar intussen kan je hem ook kopen met een benzinemotor, waarmee je wel bijzonder veel auto krijgt voor het geld...
Op papier heeft de MG4 alles in zich om het segment van de compacte elektrische wagens flink op te schudden. Maar is hij sterk genoeg om het op te nemen tegen een van de marktleiders, zoals de Renault Mégane E-Tech?
De MG4 benadert op een rationele manier een segment dat de neiging heeft om dat niet te zijn… En dat aan een aantrekkelijke prijs! Maar is deze ‘ster van het Autosalon’ een aanrader?
Lijken blitse elektrische SUV’s je wat te veel van het goede en te duur? Met deze eerste ‘rationele en betaalbare’ elektrische break zou MG je dan wel eens kunnen verleiden!
MG trekt, gewapend met zijn elektrische SUV Marvel R, ten strijde op de Europese markt. Daar krijgt het onder andere af te rekenen met Skoda en diens Enyaq. Maar heeft hij genoeg munitie in huis om het op te nemen tegen deze tegenstander?
De Chinees geworden Britse autobouwer MG lanceert zijn tweede elektrische model na de SUV ZS. Deze keer gaat het om een grotere SUV met futuristische lijnen: de Marvel R. Kan die de Europese markt veroveren?
Na een overtuigende elektrische SUV ZS biedt MG, het kleine Britse merk dat Chinees is geworden, een groter plug-inhybride model aan, de EHS. Kan deze tweede SUV het imago veranderen?
Het was een van de verrassingen op het jongste salon van Brussel: de terugkeer van het merk MG, dat vandaag Chinees is, met de SUV ZS EV. Wat gaf onze eerste kennismaking met een elektrische SUV uit China?
De MG Midget, de microscopische roadster uit de jaren 60 en 70, is ook een van de vrolijkste kleine auto’s! Ongelooflijk leuk om mee te rijden, en hij blijft betaalbaar… Interesse gewekt? Stap dan even mee in!
Zin om grote vlaktes te doorkruisen achter het stuur van een lekker ouderwetse cabrio? Kom dan maar mee. Niet naar de Route 66 aan de andere kant van de oceaan, want ook hier in België hebben we een weg met hetzelfde mythische nummer. Vooral het gedeelte Stavelot-Hoei is erg leuk.
Een roadster is per definitie een auto waarbij rijplezier een hoofdrol speelt. Vier wielen, een gewillige motor, twee stoelen, weinig gewicht en een dak dat afgenomen kan worden zijn essentiële ingrediënten. Deze eerder spartaans uitgevoerde wagentjes getuigen meestal van een ongelooflijk simpel ontwerp waar enkel rijden centraal staat. Zelfs van de eerste auto’s werden dergelijke versies gebouwd en ook heden ten dage hangt men daarbij hetzelfde basisconcept aan. Daarom hebben we twee modellen tegenover elkaar gezet die, ondanks hun 30 jaren verschil in ouderdom, de zelfde filosofie aanhangen. Zowel de Mazda MX5 als de MG Midget vormden voor velen de toegang tot deze aparte wereld…
Een roadster is per definitie een auto waarbij rijplezier een hoofdrol speelt. Vier wielen, een gewillige motor, twee stoelen, weinig gewicht en een dak dat afgenomen kan worden zijn essentiële ingrediënten. Deze eerder spartaans uitgevoerde wagentjes getuigen meestal van een ongelooflijk simpel ontwerp waar enkel rijden centraal staat. Zelfs van de eerste auto’s werden dergelijke versies gebouwd en ook heden ten dage hangt men daarbij hetzelfde basisconcept aan. Daarom hebben we twee modellen tegenover elkaar gezet die, ondanks hun 30 jaren verschil in ouderdom, de zelfde filosofie aanhangen. Zowel de Mazda MX5 als de MG Midget vormden voor velen de toegang tot deze aparte wereld…
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De gloednieuwe Performance-versie van de Tesla Model 3 levert 460 pk en sprint van 0 tot 100 km/u in 3,1 seconden, met nog steeds 528 km autonomie.
De nieuwste evolutie van Volkswagens infotainmentsysteem is meer dan enkel een groter scherm. Dankzij MIB4 heb je nu de kracht en kennis van AI binnen handbereik dankzij een eenvoudig stemcommando.
Er zijn al twee speciale reeksen te bestellen: de Kodiaq Family vanaf 38.990 euro en de Kodiaq Corporate die begint bij 46.980 euro.
Tesla heeft de prijs van beide varianten van de Model 3 Highland met 4.000 euro verlaagd, en de Long Range krijgt een nieuwe naam.
De nieuwe Model Y Long Range RWD biedt tot 600 km actieradius voor een vanafprijs van 49.970 euro, waarmee het qua prijs/autonomie de meest interessante Tesla van allemaal is!
De Audi Q6 e-tron is nu te bestellen in verschillende uitvoeringen met een vanafprijs van 75.900 euro, maar hij zou binnenkort goedkoper moeten worden...