Volkswagen
Heeft de 6e generatie Volkswagen Polo het na de facelift in zich om uit de schaduw van zijn grote broer te komen, de legendarische Golf?
Heeft de 6e generatie Volkswagen Polo het na de facelift in zich om uit de schaduw van zijn grote broer te komen, de legendarische Golf?
Ondanks de stijgende populariteit van SUV’s, is de Volkswagen Passat helemaal terug van weggeweest. Hij is er nu enkel nog als break en mikt zelfs op het premiumsegment.
Na 8 jaar komt de Volkswagen Tiguan terug met een rondere vorm, een verbeterde technologie aan boord en een meervoud aan hybride motorisaties.
Na de 'slordige' lancering van de ID.3 heeft Volkswagen het model nu herwerkt om een meer overtuigende definitieve versie aan te bieden. Volstaat dat voor een goed rapport?
De nieuwe ID.7 tilt het elektrische gamma van Volkswagen naar een hoger niveau, met nieuwe technologie en tot... 700 km rijbereik!
6 jaar na zijn lancering lijkt de Volkswagen Arteon geen dag ouder te zijn geworden; zeker als Shooting Brake. Koppel deze sexy lijnen aan een grote koffer en een mooie binnenruimte, en je krijgt een winnende combinatie, toch?
Naast de elektrische ID. Buzz heeft Volkswagen ook nog een meer klassieke Combi in het gamma zitten, inclusief een chique Multivan. Een VIP-shuttle die op benzine, diesel en als plug-inhybride te krijgen is.
6 jaar na zijn lancering lijkt de Volkswagen Arteon geen dag ouder te zijn geworden. Koppel deze sexy lijnen aan een grote koffer en een mooie binnenruimte, en je krijgt een winnende combinatie, toch?
De ID.4 is de SUV-versie van de ID.3 en is daarmee ook de eerste elektrische gezinswagen van Volkswagen. Laten we zien of hij ecobewuste ouders kan overtuigen.
Hoewel SUV’s inmiddels veel populairder zijn geworden, zijn er nog steeds enkele onmiskenbare voorbeelden verboden aan een traditionele break. Dat bewijst de Volkswagen Golf Variant.
Beschikt de tweede generatie van de Volkswagen Amarok als tweelingbroer van de nieuwe Ford Ranger nog over genoeg wapens om zich te onderscheiden van de concurrentie?
De Volkswagen ID.5 is het gladder gelijnde broertje van de ID.4, maar dat wil niet zeggen dat je veel moet opofferen op praktisch vlak.
Met de look van een futuristische T1 wekt de nieuwe elektrische minibus van Volkswagen onmiskenbaar veel sympathie op. Volstaat die troef om te overtuigen?
Volkswagen breidt zijn nu al grote SUV-familie verder uit met een nieuw model: de Taigo. Een compacte SUV die uitpakt met een ‘coupé-silhouet’. Een interessant alternatief voor zijn broer met een conventionele achtersteven, de T-Cross?
De zelfverklaarde derde revolutie van Volkswagen na de Kever en de Golf komt eindelijk naar onze wegen. Wat vinden we van deze eerste elektrische auto van VW voor het heel grote publiek?
Volkswagen onthoofdt zijn kleine SUV T-Roc, zodat je een hoge zithouding kan combineren met een open hemel. Is het resultaat een moeilijk of een geslaagd huwelijk?
Ondanks zijn 45 jaar wil de Golf absoluut jong blijven. Daarom heeft hij zich grondig bijgeschoold in nieuwe technologie. Het resultaat is een hippe ‘oude’ Golf die helemaal met zijn tijd mee is.
Een cross-over met een hoog zwaartepunt en een gewicht van 1,6 ton, die is toch alleen maar goed om mee te flaneren en naar de sportclub te rijden? De Volkswagen T-Roc R bewijst dat het concept ook perfect een dynamische interpretatie kan krijgen.
De havenautoriteiten beginnen onder druk te staan.
Mazda trakteert zichzelf op een nieuw vlaggenschip met plaats voor 7 personen: dit is de SUV CX-80, die boven de CX-60 en CX-5 komt te staan.
Net als de kleinere C3 zal deze nieuwe Citroën C3 Aircross beschikbaar zijn op benzine, als hybride en als volledig elektrische versie!
BMW laat ons watertanden met enkele foto's en details over zijn nieuwe SUV X3, die al binnen enkele weken officieel wordt voorgesteld.
De nieuwe Model Y Long Range RWD biedt tot 600 km actieradius voor een vanafprijs van 49.970 euro, waarmee het qua prijs/autonomie de meest interessante Tesla van allemaal is!
Met een vanafprijs van 16.990 euro behoudt de Dacia Spring zijn titel van goedkoopste elektrische wagen in Europa, en met afstand!
Er zijn al Fisker Ocean Extremes uit stock verkrijgbaar vanaf 43.590 euro, maar is die aanbieding het risico waard?
Er zijn al twee speciale reeksen te bestellen: de Kodiaq Family vanaf 38.990 euro en de Kodiaq Corporate die begint bij 46.980 euro.