BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Goed nieuws voor de puristen: bij Porsche denken ze ernstig na over een nieuwe, ultrasportieve 718 Cayman. De motor zou niet langer een viercilinder zijn, maar een vrij ademende zescilinder!
De vorige Cayman GT4 deed het hart van heel wat sportieve chauffeurs sneller slaan met zijn atmosferische zescilinder van 385 pk. De opvolger van dat model maakte de puristen ongerust, want de gewone versies ruilden hun atmosferische zescilinder in voor een viercilinder turbo. Die laatste motor presteert zeker niet slecht, maar is qua emoties, respons en klank mijlenver verwijderd van wat Porsche kan met twee cilinders meer.
De volgende Cayman GT4 zou dus de motor van de 911 GT3 overnemen, zij het in een minder krachtige versie. Verwacht dus zeker geen 500 pk zoals in de 911, maar eerder 400 tot 450 pk. Zoals het een puristische versie betaamt, krijgt hij ook een manuele versnellingsbak. Dat moet de hardcore fans meer verleiden dan een viercilinder turbo met automaat.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...