Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Aston Martin en de Italiaanse koetswerkbouwer Zagato hebben een lange geschiedenis samen.
Sinds 1960 hertekent de Italiaanse koetswerkbouwer Zagato al Aston Martins. Dit jaar werken beide huizen terug samen voor de 100ste verjaardag van Zagato. Het resultaat: twee modellen die verplicht samen worden verkocht. Een is een replica van de Aston Martin DB4 GT Zagato uit 1960, en de andere de DBS GT Zagato, die zich hier voor het eerst laat zien.
De nieuwe DBS GT Zagato is gebaseerd op de DBS Superleggera, maar krijgt wat andere looks. Zo zien we een gewijzigd radiatorrooster en een dubbelgewelfd dak uit koolstofvezel, een kenmerk van Zagato. Onder de lange motorkap zit een 5.2 V12 biturbo van meer dan 700 pk.
De productie van de DB4 GT Zagato “Continuation” moet eind dit jaar beginnen, maar die van de DBS GT Zagato gaat pas in 2020 van start. Wie beide modellen wil kopen, moet daar 6 miljoen pond voor veil hebben, zo’n 6,5 miljoen euro.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!