Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De kleine Aston Martin toont zijn tanden en scherpt zijn sportieve kwaliteiten aan. Op het programma staan meer vermogen, een strakker rijgedrag en een uniek stukje muziek.
Laten we beginnen met de techniek. De 4.7 V8 rolt zijn spierballen en levert 430 pk bij 7.300 tr/min en een koppel van 490 Nm bij 5.000 tr/min. Als ware het een trombone heeft Aston Martin hem gekoppeld aan een bloedstollende actieve uitlaat die je met een simpele druk op de S-knop inschakelt.
Om wat variatie in de partituur te brengen, ontwikkelde Aston Martin een nieuwe gerobotiseerde versnellingsbak . Deze zogeheten Sportshift II werd opnieuw afgesteld en beschikt over zeven verzetten. De aanpassingen beperken zich niet tot de aandrijving, maar hebben ook betrekking op het onderstel, met nieuwe elektronische hulpsystemen en opnieuw afgestelde schokdempers.
Voor de look inspireert deze S-versie zich op de V12 Vantage. Nieuwe bumpers in koolstofvezel, grotere luchtinlaten, een hertekende diffuser en een achterspoiler zijn de voornaamste aanpassingen. Deze schoonheid is beschikbaar als coupé of cabriolet.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.